لطفا چند ثانیه صبر کنید

کسب درآمد از طریق تولید ویدیو و محتوا برای کاربران پرطرفدار اینستاگرام ممکن شد

به نظر می‌رسد اینستاگرام نیز قصد دارد همچون Youtube شرایطی را در شبکه اجتماعی خود فراهم کند تا کاربران پرطرفدار یا به عبارت دیگر اینفلوئنسرها نیز بتوانند با انتشار ویدیوهای گوناگون برای خود کسب درآمد داشته باشند.

اینستاگرام به تازگی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که قصد دارد برای اولین بار تبلیغاتی را در ویدیوهای IGTV خود قرار دهد و بخشی از درآمد حاصل از این کار را هم با تولیدکنندگان و ناشران این ویدیوها تقسیم کند. کاربران پرطرفدار اینستاگرام که آن‌ها را با عنوان اینفلوئنسرها نیز می‌شناسیم همچنین می‌توانند به مدد این پلتفرم تبلیغاتی جدید نشان‌های مجازی مختلفی را به مخاطبان خود بفروشند. به این ترتیب فروش این نشان‌های تجاری نیز می‌تواند موجب کسب درآمد برای تولیدکنندگان این محتواها باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اینستاگرام، نمایش تبلیغات گوناگون در میان ویدیوهای IGTV در طی روزهای پیش‌رو آغاز می‌شود، اما به دلیل اینکه نمایش این تبلیغات در حال حاضر به صورت آزمایشی صورت می‌گیرد تنها بخش کوچکی از کاربران می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که زمان این ویدیوهای تبلیغاتی ۱۵ ثانیه است و کاربران هنگامی می‌توانند آن‌ را مشاهده کنند که در حال انتقال از صفحه اصلی این شبکه اجتماعی به پلتفرم IGTV هستند. گفته می‌شود در این مرحله قرار است امکان رد کردن تبلیغات نیز مورد تست و آزمایش قرار بگیرد.

براساس اطلاعات در دسترس، فعلاً قرار است امکان نمایش این تبلیغات برای حدود ۲۰۰ تولیدکننده ویدیو و محتوا در پلتفرم IGTV ممکن شود. تمامی این تولیدکنندگان ویدیوهای خود را در زبان انگلیسی منتشر می‌کنند تا امکان تست و بررسی این قابلیت بر روی بخش بیشتری از کاربران دنیا امکان پذیر باشد. اینستاگرام اعلام کرده است که در نظر دارد نزدیک به ۵۵ درصد از درآمد حاصل از نمایش این ویدیوهای تبلیغاتی را در اختیار تولیدکنندگان این محتوا قرار دهد.

در هنگام پخش ویدیوها، کاربران می‌توانند با خریداری نشان‌های مجازی طراحی شده از تولیدکنندگان آن‌ها حمایت کنند. فعلاً قرار است درآمد حاصل از خریداری این مدال‌ها به صورت کامل در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد اما اینستاگرام اعلام کرده است که ممکن است در آینده این رویه تغییر کند و بخشی از درآمد حاصل از فروش این نشان‌ها به این شرکت تعلق بگیرد.

اما راهکارهای اینستاگرام به منظور افزایش درآمد تولیدکنندگان ویدیوهای IGTV به همین جا ختم نمی‌شود. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در آینده شرایطی را فراهم کند تا اینفلوئنسرها بتوانند محصولات مختلف و گوناگونی را به مخاطبان خود بفروشند. هنوز جزییات زیادی در مورد این روش کسب درآمد منتشر نشده است؛ اما به نظر می‌رسد بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات نیز قرار است در اختیار اینستاگرام قرار بگیرد.

پلتفرم‌هایی نظیر Youtube مدت‌هاست که از طریق تولید ویدیو و محتوای گوناگون به کاربران پرطرفدار خود اجازه می‌دهند درآمد قابل توجهی را کسب کنند. به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز قصد دارد با پشتیبانی توسط انبوه کاربران خود راهکار مشابه‌ای را فراهم کند تا از این طریق ضمن افزایش تعداد ویدیوها و محتوای تولید شده، تعداد کاربران شبکه اجتماعی خود را هم ارتقا ببخشد. باید دید که این سیستم جدید تا چه حد به اینستاگرام کمک خواهد کرد و آیا کاربران از آن استقبال می‌کنند یا خیر.

چک لیست سئو

این پروژه به منظور یک چک لیست بهینه سازی سئو برای سازمان هایی مانند شرکت های برنامه نویسی به کار میرود.که نیاز به یک چک لیست و یک بانک اطلاعاتی از کار های خود دارند. برای استفاده از این نرم افزار هر کسی نمی تواند وارد این نرم افزار شود (فقط کسانی که دعوت نامه […]

بیشتر

وب سایت و نرم افزار اوستاش

این نرم افزار و وب سایت با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ و نوشته شده کار این نرم افزار آسان کردن دسترسی به خدمات ارزان و دلخواه به مردم می باشد. نحوه کار این نرم افزار به این صورت است که می توانید هر سرویسی مثل تاکسی پیک موتوری تعمیرات منزل و … […]

بیشتر

سوکت پروگرمینگ در جاوا (کاربر)

به نام خدا برای شروع باید یک سوکت بسازیم سپس آدرس آی پی سرور سوکت را به عنوان ورودی به سازنده بدهیم و برای و پورت مربوط به سوکت سرور را بدهیم. سپس باید Datainputstream و Dataoutputstream مربوط به سوکت را تعریف میکنیم. پس از تعریف سوکت و استریم های مربوط به سوکت شما می […]

بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جزئیات



نویسنده rezafta
تاریخ انتشار 05-29-20
تعداد بازدید 51 بازدید
زمان تقریبی مطالعه دقیقه 10
از شاخه مطالب روز